And now..the end is near! (2) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sander en Mattijn - WaarBenJij.nu And now..the end is near! (2) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sander en Mattijn - WaarBenJij.nu

And now..the end is near! (2)

Door: Mattijn Amsing

Blijf op de hoogte en volg Sander en Mattijn

27 Mei 2019 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ook onze laatste reisdag was prima verlopen. Hoewel het toch een lange dag werd door file van vakantie verkeer vanaf het eiland. Maar wederom prachtige uitzichten vanuit de auto. We hebben onze 11e staat aangedaan deze vakantie, speciaal zijn we daarom een klein stukje omgereden

Gisteravond hebben we nog wel een heel leuk kust plaatsje aangedaan om te eten. Een klein dorp met werkelijk prachtige huizen, veel worden verhuurd want ze liggen nagenoeg aan het strand. We liepen rond op zoek naar het restaurant en later de auto. Onderweg kwamen we met verschillende mensen in gesprek en wat opviel was dat ze zo geïnteresseerd zijn en graag blijven praten en vragen stellen.

Vanmiddag zijn we dan gearriveerd in Washington DC, daar reden we eigenlijk zonder grote problemen naar ons hotel. We zitten maar 6 straten achter het Witte Huis en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Dus de aankomende twee dagen gaan we lekker door de stad. Lopend maar wellicht ook op de step, heb de app al gedownload

Sander en Mattijn

Wij gaan van 03 mei tot en met 31 mei een rondreis door de Verenigde Staten maken, van New Orleans naar Washington. We hopen op mooie landschappen, vriendelijke mensen en veel cultuur en muziek. We bezoeken de muziekstaten van Country&Western en de Blues, Cayun en Jazz... we hopen het allemaal te zien, te horen en te genieten. Volg onze reis, onze ervaringen en stuur des gewenst ons een bericht..