North and South - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Sander en Mattijn - WaarBenJij.nu North and South - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Sander en Mattijn - WaarBenJij.nu

North and South

Door: Mattijn Amsing

Blijf op de hoogte en volg Sander en Mattijn

21 Mei 2019 | Verenigde Staten, Charleston

We bleven de afgelopen dagen in het warme en vochtige zuiden van de USA, via Georgia gingen we binnendoor naar South Carolina. Een prachtige autorit met veel water gebieden en mooie natuur.

Omdat het een redelijk korte reisdag was zijn we de middag al naar twee mooie toeristische lokaties gegaan, te weten twee oude plantages waarvan 1 met een botanische tuin en de ander was bekend van de serie North and South. Ondanks de hitte hebben we beiden bezocht en het was de moeite waard. Ze,er ook de verhalen over de slavernij en de hitte met de toch prachtige tuinen waren leuk.

Het hotel was prima, maar het houdt niet over. Onze toiletbril is voor kinderen en dus ook daar is het kiezen of north of south erin.

Vandaag hebben we de stad bezocht, het bestaat uit verschillende eilanden en die zijn met bruggen verbonden. De oude stad ligt tegenover ons eiland. Een prachtige oude stad met veel mooie gebouwen. Leuke straten met gezelligheid. Kortom een bijzondere stad met een geschiedenis. Vanmiddag op tijd naar het hotel gegaan want het was niet om uit te houden in de stad, en bij het hotel hadden we het zwembad voor ons alleen.

De aankomende dagen gaan we lekker ontspannen bij Myrtle Beach, niets bezoeken. We hebben toch via Airbnb weer een appartement gehuurd, aan het strand. Dus dat lijkt wel heel erg chill. We hebben goede hoop.

Sander en Mattijn

Wij gaan van 03 mei tot en met 31 mei een rondreis door de Verenigde Staten maken, van New Orleans naar Washington. We hopen op mooie landschappen, vriendelijke mensen en veel cultuur en muziek. We bezoeken de muziekstaten van Country&Western en de Blues, Cayun en Jazz... we hopen het allemaal te zien, te horen en te genieten. Volg onze reis, onze ervaringen en stuur des gewenst ons een bericht..